- 21 juni 2018
- Door Sammy Soetaert
- | 7 min. leestijd
Ook Belgische maakindustrie moet voorbereid zijn op impact GDPR
Bedrijven kregen tot 25 mei 2018 de tijd om zich aan te passen aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), beter bekend als GDPR. Sinds die datum geldt overal in de EU dezelfde, uniforme privacywetgeving. Belgische bedrijven die zich nog niet in regel gesteld hebben, doen er goed aan in actie te schieten.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.