Partnercontent

Fuel Emotion with Print

Tijdens Future Promotion Forum 2018 kwamen meer dan 250 vertegenwoordigers van communicatie- en marketing bureaus en brand managers samen rond het thema van promotionele communicatie. Tijdens het event hebben 6 specialisten hun ervaringen gedeeld en vooral de resultaten toegelicht die ze behaald hebben dankzij het doordacht gebruik van papier in de totale media mix. Tijdens de aansluitende Production Printing Business Days (met meer dan 700 deelnemers), werd aangetoond dat de kwaliteit van digitaal printen uiterst geschikt is om emotie over te brengen. In promotionele communicatie is emotie immers de sleutel in de relatie met de consument.

Canon Future Promotion Forum

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Geschreven door Canon1 oktober 2018
company corner

CANON BELGIUM NV - ACCOUNTS PAYABLE

BERKENLAAN 3, DIEGEM 1831Meer info
Large format printersDigitale rotatiepersenGrafisch nieuwsMedia & communicationVerpakking & labelPersenLezers grafisch nieuwsLezers media & communicationLezers verpakking & label
Print Magazine

Recente Editie
30 september 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine