Online car sales: de impact op de dealer

rol van de dealer nog lang niet uitgespeeld

Online car sales: de impact op de dealer
Als de dealer, zijn team, en infrastructuur flexibel genoeg zijn, dan moet hij zich weinig zorgen maken en zal er ook in het “trust centre” van de toekomst geld verdiend worden



 
De dealer voelt de bui al hangen, de constructeur gaat aan de e-commerce, en hij ziet zijn offline verkoop als een pudding in elkaar zakken. Na jarenlange intensieve samenwerking, en haast oneindige, semigedwongen, investeringen in gebouwen en overnames, lijkt de dealer nu zonder pardon aan de deur gezet te worden. Vervangen door de nieuwe vlam van de constructeur: online car sales. Stank voor dank, daar heeft het alle schijn van. Maar ervaart de dealer het wel op deze manier? Zijn er nog opportuniteiten en overlevingskansen, of wordt het echt een grote ‘bad news show’ zoals het er op het eerste gezicht naar uitziet?

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Motion Control 

Motion Control maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.