Printers & copyPremium

PACKAGING

Verpakkingsmaterialen en -machines

Houdbaarheid, integriteit, informatieverstrekking, marketing ... een levensmiddelenverpakking heeft verscheidene doeleinden. Hier wijzen we u de weg naar het juiste verpakkingsmateriaal voor uw product, en komt u te weten welke verpakkingsmachine u het best inbouwt op het einde van uw verwerkingslijn.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Meer weten over

Gerelateerde artikels

Onderhoudsarm en snel dankzij HepcoMotion en Beckhoff

Hoge snelheid, hoog volume en lage onderhoudsbehoefte waren de vereisten die gesteld werden aan HepcoMotion bij een uitdagende verpakkingstoepassing voor Bosch Packaging Technology Company. Het resultaat? De ITC die de verwachtingen overtreft.

Veelzijdigheid papier en karton

Papier en karton worden in de voedingsindustrie veelvuldig gebruikt als primaire verpakking, dit vanwege hun functionele veelzijdigheid en duurzaamheid. Nadelen zijn er natuurlijk ook, maar dat worden ...

Inspiratiedag met focus op automatisering en duurzaamheid

Het Food Process Seminar focuste op automatisering en duurzaamheid, met lezingen, partnerstands en netwerkgelegenheden. De aanwezigen kregen heel wat tips en praktische info mee over hoe zij hun voedingsbedrijf kunnen wapenen voor de toekomst.

Ontdek de toekomst van de verpakkingstechnologie

Empack toont elk jaar de laatste trends en ontwikkelingen omtrent verpakkingstechnologie en -machines. Gelijktijdig vindt ook Packaging Innovations plaats, het event dat de technologische verpakkingswereld van Empack combineert met de creatieve 'minds of branding'. Deze editie is meer dan ooit gericht op een uitgesproken bezoekerservaring. Beide beurzen zijn opgezet rond een mooie mix van netwerken, kennis delen en innoveren. Om dat te versterken, zijn er drie nieuwe initiatieven in het leven geroepen: Get Smart (in) Packaging, RetailDetail Food Congress en de Pentawards tentoonstelling & conferentie.

Print Magazine

Recente Editie
14 maart 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine